لود نشدن ماموریت stranger and freaks در بازی gta v

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

لینک دوستان

دانلود رایگان قالب تلاش برای دانلود بهترین هتل های تهران دانلود طراحی سایت سایت دانلود نرم افزار تبادل لینک رایگان باس موزیک صبانت-اینترنت پر سرعت صبانت قالب وبلاگ فروشگاه ساز فایل صبانت جزوه و پروژه های دانشجویی صبانت دانلود آهنگ جدید دانلود موزیک تبادل لينک شبکه تبادل لینک 2Links تبادل لینک هوشمند تازه ها دانلود آهنگ جدید خرید پستی گردنبند دانلود فیلم خارجی تبادل لینک اخبارورزشی آموزش فوتبال تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده فروشگاه ساز رایگان فروش فایل سرور اختصاصی آلمان خرید شلوارک لاغری هات شیپر ساخت وبلاگ حرفه ای خرید پاور بانک گن ساعت شنی تاپی کوچک کننده بینی گوشتی خرید گن مردانه آیدان خرید فیجت اسپینر دانلود موزیک سرزمین دانلود کلوب داغ ترین ها یاهو پی سی دی بلاگفا تبدیل نت سایت سافت98 سایت یاس دانلود سایت پی سی دانلود سایت وطن دانلود سایت دانلود ها خرید شارژ فیس بوک مدیر تلگرام مدیر نسخه ی دیگر شبکه 93 دانلود سریال جدید بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا آخرین مطالب ارسال شده
ارسال لینک

لود نشدن ماموریت stranger and freaks در بازی gta v

بازدید: 4290

حل مشکل  لود نشدن ماموریت stranger and freaks در بازی gta v

سلام و درود علت اصلی باگ ها و  نبود مراحل اصلی مثل poleto score و بسته بودن لباس فروشی ها و بعضی مکان ها و امکانات بازی نبودن این فایل ها میباشد که متاستفانه در همه ی آپدیت ها حذف شده است!!
حتما دانلود کنید

همونطور که شما عزیزان میدونید بازی GTA V مدتی هست که برای پی سی عرضه شده که متاسفانه باگ ها و مشکلات زیادی رو داشته که یکی از این مشکلات لود نشدن ماموریت Stranger and freaks بعد از ماموریت father and sons هستکه که امروز و توی این پست براتون نحوه حل این مشکل رو توضیح میدم .

====================================================

 

============================================

این مشکل در واقع به علت نبود یک سری از فایل ها در دایرکتوری بازی پیش میاد که شما میتونید این فایل ها رو از لینک زیر دریافت و به دایرکتوری بازی بریزید تا مشکلتون حل بشه .

دایرکتوری که باید فایل ها در آن ریخته شود :

Rockstar GamesGrand Theft Auto Vupdatex64dlcpacks

شما میتود این فایل رو از لینک زیر دانلود کنید .

حجم :444MB

دانلود با لینک مستقیم

 

دوستان لینک سالم قرار داده شد

دوستان لینک سالم قرار داده شد

دوستان لینک سالم قرار داده شد

دوستان لینک سالم قرار داده شد

دوستان لینک سالم قرار داده شد



این مطلب در تاریخ: چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت: 17:00 منتشر شده است
برچسب ها : ,,
نظرات(27)

نظرات

این نظر توسط amir در تاریخ 1401/10/01 و 21:49 دقیقه ارسال شده است

amir گفته:

سلام
من نمیتونم محلی که باید فایل رو ببرم پیدا نمی کنم ...
چنین فایلی رو ندیدم رو سیستمم !!!
لطفا راهنمایی کنید ...
پاسخ : سلام خدمت شما شاید ورژن آپدیتتون اومده تغییر داده محلو
از قسمت سرچ که در بالا موجوده، آدرس رو سرچ کنید

این نظر توسط امین در تاریخ 1401/01/08 و 20:35 دقیقه ارسال شده است

امین گفته:

دمتون گرم خیلی اعصابم سر این مشکل خورد شده بود
پاسخ : مخلصیم

این نظر توسط سامان در تاریخ 1400/01/27 و 10:43 دقیقه ارسال شده است

سامان گفته:

سلام و خسته نباشید ؛ من فایل هارو کپی کردن ولی وقتی بازی لود میشه این ارور رو میده boot or reinstall the game
لطفا راهنمایی کنید
پاسخ : سلام وقت شما بخیر
به احتمال زیاد فایل رو اشتباه کپی کردید
یا اشتباها با یه فایل دیگه ای replace شده

جدید تریت آپدیت بازی رو دانلود کنید و نصب کنید
تا مشکلات بر طرف بشه

این نظر توسط یاسمین در تاریخ 1400/01/02 و 23:38 دقیقه ارسال شده است

یاسمین گفته:

سلام سال نو مبارک.من در مرحله ای هستم که باید برای پیدا کردن لوکیشن ایمیل رو چک کنم که ایمیل پارکینگ ماشین رو نشون میده اما هرچقدر چک میکنم هیچ مرحله ای برای من باز و بر روی نقشه نمایش نمیده.ممنون میشم من رو راهنمایی بفرمایید.
پاسخ : سلام وقت شما بخیر سال نوتون مبارک.
دقیقا نیازمند همین فایل هستید
فایل رو درست و دقیق بریزید حتما درست میشه

این نظر توسط امیررضا در تاریخ 1399/12/17 و 9:45 دقیقه ارسال شده است

امیررضا  گفته:

سلام منم مثل بقیه دوستان این کار رو کردم ولی بازم نشد .
واسه من دقیقا زیر پارکینگ یک ساختمون فریز میشه و میپره بيرون.
کاملا مرحله اولش که دزدی از بانک بود رو اجرا کرد و خیلی خوب بود ولی از اونجا که ماشین هارو انتخاب میکنیم و مسیر روی میریم ، زیر یک ساختمون قفل میکنه و میره بيرون.
لطفا کمک کنید
پاسخ : سلام مراحلو مجدد مرور کنید و دقیق اجرا کنید
اگر بازم نشد
پس ایرادی از این قسمت نیست
آپدیت های جدید بازی رو دانلود کنید

این نظر توسط Telma در تاریخ 1399/05/28 و 22:58 دقیقه ارسال شده است

Telma گفته:

Vay mersi age in site nabood bazie mn dorost nemishod
پاسخ : درود بر شما

این نظر توسط Ali gta baz در تاریخ 1399/05/01 و 14:29 دقیقه ارسال شده است

Ali gta baz گفته:

یک نظر دیگه هم داشتم اینکه من توی gta v وقتی میرفتم مرحله ای که از طلا فروشی دزدی کنن میرفتم بازی صفحه سیاه میشد وفقط گوشه صفحه یک دایره همش می چرخید و نمی رفت ادامه بازی.واینکه وقتی بعضی موقع ها که شخصیت و عوض میکردم مثلا میرفتم از روی فرانکلین روی مایکل بازی میمیرد بیرون و ترور استاپت ورکینگ میداد.و اینکه وقتی رمز با گوشی میزدم اصلا باگ میزد و اینکه وقتی بعضی مراحل رو میرفتم مثل strangers and freaks اصلا هیچی نمی امد. ولی وقتی اون دوتا پوشه رو توی اونجایی که گفتی کپی کردم و رفتم توی بازی همه ی این چیز هایی که گفتم همشون درست شدش.واقعا ممنونم این فایل اخباری هزار تومان می ارزه.
پاسخ : درود بر شما
مشکل این بوده که آپدیت های قبلیتون ناقص بوده
وقتی این فایلو میریزید مشکل رفع میشه

این نظر توسط Ali gta baz در تاریخ 1399/05/01 و 14:16 دقیقه ارسال شده است

Ali gta baz گفته:

سلام واقعا ازتون ممنونم این فایل هرچی هسته به من چه ولی وقتی کپیش کردم همونجا که گفته بود همه چی درست شد.اینکه وقتی میرفتم تو لباس فروشی در باز نمی شد باگ زده بود و اینکه وقتی میرفتم جای علامت سوال زنه نبود و وقتی میرفتم توی کلاپ زنا نمیرخسیدن ولی وقتی کپی کردم فایل رو همه چی درست شدش واقعا ممنونم ازتون عجب سایتی.بای
پاسخ : سلام دوست عزیز
ممنونم

آپدیت های جدید بازی رو هم از سایتای دیگه بگیرید

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1399/03/25 و 13:56 دقیقه ارسال شده است

میلاد گفته:

سلام خسته نباشید من مشکلی که تو بازی gta v دارم یکی بازی خود به خود میاد بیرون یعضوی اوقات ارور game memore erore میده و یکی دیگه که رو مرحله بازی میرم مرحله بازی اجرا نمیشه ممونم میشم کمکم کیند
پاسخ : سلام وقت بخیر
مشخصات سیستمتون چیه؟
شاید بازی رو نمیکشه

آخرین آپدیت های بازی رو نصب کنید
اگر ایرادی باشه برطرف میشه

این نظر توسط Daniel در تاریخ 1399/03/23 و 2:01 دقیقه ارسال شده است

Daniel گفته:

ممنون خیلی کمکم کرد مشکلم حل شد
پاسخ : خواهش میکنم


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 343
کل نظرات کل نظرات : 73
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 388

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 107
بازدید دیروز بازدید دیروز : 227
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 6
آي پي امروز آي پي امروز : 81
آي پي ديروز آي پي ديروز : 124
بازدید هفته بازدید هفته : 334
بازدید ماه بازدید ماه : 7,059
بازدید سال بازدید سال : 32,599
بازدید کلی بازدید کلی : 330,766

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.145.164.47
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : سه شنبه 01 خرداد 1403

درباره ما

مهدی حسین زاده- دانشجو دکترای حرفه ای دامپزشکی دانشگاه تهران متولد آبان سال 79- علاقه مند به هنر- کامپیوتر- موسیقی- فلسفه اسلامی،فلسفه غرب و عرفان- و علم. پیج مدیر: tablo_naghashi79

قالب و افزونه وردپرس

مشاهده صفحه جديد

قالب و افزونه وردپرس