اگر افراد از کودکی ‌در محیط آزاد رشد کنند در آینده با دیدن زنان بی حج

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

لینک دوستان

دانلود رایگان قالب تلاش برای دانلود بهترین هتل های تهران دانلود طراحی سایت سایت دانلود نرم افزار تبادل لینک رایگان باس موزیک صبانت-اینترنت پر سرعت صبانت قالب وبلاگ فروشگاه ساز فایل صبانت جزوه و پروژه های دانشجویی صبانت دانلود آهنگ جدید دانلود موزیک تبادل لينک شبکه تبادل لینک 2Links تبادل لینک هوشمند تازه ها دانلود آهنگ جدید خرید پستی گردنبند دانلود فیلم خارجی تبادل لینک اخبارورزشی آموزش فوتبال تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده فروشگاه ساز رایگان فروش فایل سرور اختصاصی آلمان خرید شلوارک لاغری هات شیپر ساخت وبلاگ حرفه ای خرید پاور بانک گن ساعت شنی تاپی کوچک کننده بینی گوشتی خرید گن مردانه آیدان خرید فیجت اسپینر دانلود موزیک سرزمین دانلود کلوب داغ ترین ها یاهو پی سی دی بلاگفا تبدیل نت سایت سافت98 سایت یاس دانلود سایت پی سی دانلود سایت وطن دانلود سایت دانلود ها خرید شارژ فیس بوک مدیر تلگرام مدیر نسخه ی دیگر شبکه 93 بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا دانلود سریال جدید آخرین مطالب ارسال شده
ارسال لینک

اگر افراد از کودکی در محیط آزاد باشند در بزرگسالی تحریک نمی شوند

بازدید: 289

 اگر افراد از کودکی ‌در محیط آزاد رشد کنند در آینده با دیدن زنان بی حجاب تحریک نمیشوند و نگاه جنسی به زن را دین به وجود آورده است . همچنین میگویند هنر این است که اگر زنی بی حجاب بود خود افراد به خودشان اجازه ندهند مزاحم او بشوند و به او نگاه جنسی داشته باشند و نباید برای اینکه مردها بتوانند خود را کنترل کنند زن را محدود کرد.

 

 

🔆 پاسخ شبهه

 

 

🔮نگاه جنسی مرد به زن و زن به مرد را خداوند متعال در خلقت به وجود آورده است و در دین نیز احکام سلامت این جاذبه را بیان نموده است . خلاصه برای اینکه از سویی زن را وادار به خودزنی کنند تا زیبایی ‌ها و جاذبه‌ های جنسی ‌اش در کوچه و خیابان و محل کار به صورت رایگان در معرض دید مردمان #بوالهوس قرار دهند ، و از سویی دیگر فساد را ترویج کنند ، همه چیز میگویند . هر چند که خودشان هم قبول نداشته باشند.

 

1⃣اگر "چنانچه کودک در محیط آزاد رشد کند ، در آینده با دیدن زنان بدحجاب تحریک نمیشود" که ظلم به آن کودک و به بالتبع جامعه مردان و زنان است . چرا که سبب بیماری او شده ‌اند . سلامتی در این است که مرد با دیدن بدن زن و جاذبه ‌های جنسی زن تحریک شود و اگر کسی تحریک نمیشود ، (مسئله دین یا بی ‌دینی نیست ، بلکه) حتماً باید به پزشک مراجعه کند . پس اگر استدلال این است ، باید از زنان بخواهند تا به شدت حجاب خود را رعایت کنند تا مبادا مردان از همان کودکی از مردی بیافتند و در سنین بلوغ و بعد از آن نیز با دیدن بدن زن تحریک نشوند.

 

2⃣آیا در آمریکا و اروپا که کودکان از همان سنین کودکی همه چیز میبینند و نه تنها بد حجابی ، بلکه نیمه عریانی و عریانی نیز برایشان عادی است ، کشش و تحریک جنسی پسران و مردان تعطیل شده است و دیگر با دیدن زیبایی ‌ها ، بدن نیمه عریان ، جاذبه‌ های سکسی زنانه و ... تحریک نمیشوند ؟! مثلاً وقتی یک دختر آن چنانی میبینند ، گویا یک درخت یا خودرو یا گربه‌ ی رهگذر دیده ‌اند ؟! پس چرا فساد و فحشا و تجاوز (حتی به کودکان) ، در آن دیار به مراتب بیشتر از همه جاست ؟!

 

3⃣اینکه من لخت میشوم ، تو نبین ؛ من صدای موزیک در خانه یا خودرو را زیاد میگنم ، تو نشنو ؛ من مست میکنم ، به تو چه ؛ من دوست دارم در خیابان دست در کمر دیگری راه روم ، به بقیه چه ربطی دارد ؛ دلم میخواهد با سگم بچرخم به کسی چه ربطی دارد و ...، نه تنها تبلور آزادی نیست ، بلکه عین دیکتاتوری و ضایع کردن حقوق دیگران است.

 

@GhararGahShayeat

4⃣اگر چشم همه چیز میبیند ، پس همه چیز باید ضمن زیبایی ، سالم نیز باشد ، نه اینکه بگویند : اگر شما نمیپسندی ، نگاه نکن . در کشورهای پیشرفته ، این امر را در ساختمان‌ سازی ، خودرو سازی ، ترافیک ، صدای بوق خودرو ، تمیزی دیوار های شهر ... و هر چیزی که به حقوق مردم [از دیداری ، شنوایی ، بویایی ، لمسی و ...]، رعایت میکنند و برای تخلف از آن نیز جریمه ‌های سنگین چند هزار یورویی یا دلاری به انضمام دو ماه تا دو سال زندان گذاشته ‌اند ، و نامش هم مدرنیته و دموکراسی است ، نه زور ، اجبار ، دیکتاتوری و ... ؛ چطور شد به مسئله "زن" که میرسد ، دیگر نه سلامت شرط است و نه امنیت و نه فرهنگ و نه هیچ چیز دیگری ، و میگویند : یا نگاه نکن ، یا تحریک نشو و یا هر کاری که دلت خواست بکن ؟

 

@GhararGahShayeat

5⃣دقت شود که #حجاب_زن ، یا بد حجابی او ، قبل از هر شخص یا جامعه‌ ای ، به خودش منفعت یا ضرر دارد . اوست که خود را تحقیر میکند و در معرض نگاه شهوت آلود رهگذران قرار میدهد تا رایگان استفاده کنند ؛ اوست که خود را در معرض هوس‌ ها قرار میدهد و در نهایت نیز به دام یا مهلکه می ‌افتد . اما با تبلیغات به او القا میکنند که این یعنی "آزادی و هنر" . لذا اینگونه به استثمارش میکشند ؛ به خود زنی وادارش میکنند و بدون هیچ جیر و مواجبی به بیگاری جنسی ‌اش میکشانند . و البته شیاطین بزرگ ‌تر ، بهره ‌های اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و ... بیشتری نیز میبرند .

 

6⃣خداوند متعال در قرآن کریم ، از سویی به زن و مرد ، امر به تقوا ، تزکیه ، حجاب ، عفاف و سایر صفات کمالیه نموده است و از سوی دیگر ، به مرد و زن امر کرده است که چشم از نامحرم فرو بندند . چرا که معنا ندارد یک طرف مجاز باشد جاذبه‌ های جنسی خود را در معرض دید عموم قرار دهد و همه را تحریک کند و به طرف دیگر بگویند : تو نگاه نکن یا خودت را کنترل کن تا تحریک نشوی . مثل این است که هوا را آلوده کنند و بگویند : تو نفس نکش و یا بیمار نشو . ( نور / 30 و 31)

 

7⃣دستور العمل‌ های شخصی و اجتماعی، باید معقول و حکیمانه باشد تا شخص و جامعه رشد کنند و به تعالی و رفاه برسند ؛ نه شعاری و ژورنالیستی و البته توأم دروغ و حیله.


این مطلب در تاریخ: یکشنبه 31 تیر 1397 ساعت: 0:57 منتشر شده است
نظرات(0)

نظرات


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 343
کل نظرات کل نظرات : 73
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا تعداد اعضا : 388

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 110
بازدید دیروز بازدید دیروز : 227
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 6
آي پي امروز آي پي امروز : 84
آي پي ديروز آي پي ديروز : 124
بازدید هفته بازدید هفته : 337
بازدید ماه بازدید ماه : 7,062
بازدید سال بازدید سال : 32,602
بازدید کلی بازدید کلی : 330,769

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.216.172.229
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : سه شنبه 01 خرداد 1403

درباره ما

مهدی حسین زاده- دانشجو دکترای حرفه ای دامپزشکی دانشگاه تهران متولد آبان سال 79- علاقه مند به هنر- کامپیوتر- موسیقی- فلسفه اسلامی،فلسفه غرب و عرفان- و علم. پیج مدیر: tablo_naghashi79

قالب و افزونه وردپرس

مشاهده صفحه جديد

قالب و افزونه وردپرس